Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква е функцията на това охлаждане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква е функцията на това охлаждане?

    С две думи ме интересува за какво са тези тръбички, които съм оградил на картинката?
    Click image for larger version

Name:	naread1.jpg
Views:	1
Size:	53.1 Килобайта
ID:	2373339
    Ясно ми е, че там циркулира антифриз, но не мога да разбера антифриза маслото ли охлажда, или какво?
    И като цяло има ли смисъл от това нещо?
    Питам, защото едната от тръбичките е започнала да сълзи по малко, което неминуемо ще доведе до по-сериозен теч, и си мисля дали да разглобявам всичко, за да се завари, или просто да премахна този кръг?
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
    Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
    Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
    Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

  • #2
    Охлажда маслото. Завари си го. Хоратя си слагат допълнителни радиатори дори ти искаш да го махаш
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Да,мисля,че си прав,трябва да охлажда маслото!
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #4
        И аз така мисля, но исках и тук да питам.
        Явно ще трябва да се сваля!
        На място няма как да се завари.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
        Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
        Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
        Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Охлажда маслото. Завари си го. Хоратя си слагат допълнителни радиатори дори ти искаш да го махаш
          Не разбрах - да го заварява ли или да си слага допълнителен радиатор?!?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Не разбрах - да го заварява ли или да си слага допълнителен радиатор?!?
            Да го заваря!
            То така или иначе точно там да сложа допълнителен радиатор май няма смисъл, а и не виждам начин?
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

            Comment


            • #7
              Казах, че по принцип има такива които си слагат.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Махнал съм го изцяло, както и самия топлообменник.....
                това е снимка преди да махна топлообменника, само тръбите бях махнал, сега филтъра е директно на маслената помпа......
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Махнал съм го изцяло, както и самия топлообменник.....
                  това е снимка преди да махна топлообменника, само тръбите бях махнал, сега филтъра е директно на маслената помпа......
                  Има ли някаква разлика в температурата преди и след махането?

                  P.S. Като се позамисля малко, ако температурата на водата е примерно 80 градуса, а на маслото - 100, и като се вземе предвид това, че този топлообменник не е кой знае колко голям, то реално погледнато едва ли маслото би се охладило с повече от 1-2 градуса...
                  Така ли е, или греша?
                  Last edited by nblagoev; d.m.y г., 13:50.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                  Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                  Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                  Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                  Comment


                  • #10
                    Не....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Мдааа...ясно.
                      Май ще ми е по-лесно да го изключа този кръг, отколкото да го разглобявам и заварявам...
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                        Мдааа...ясно.
                        Май ще ми е по-лесно да го изключа този кръг, отколкото да го разглобявам и заварявам...
                        Абсолютно......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря!
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                          Comment


                          • #14
                            Освен че може да охлажда маслото този топлообменник подгрява маслото особенно зимата помага на маслото по бързо да достигне работна температура. А и при 100 градуса температура на маслото няма да окаже голямои влияние но ако се покачи температурата на маслото примерно при каране със скорости близки до максималната маслото ше загрее повече от 100 градуса тогава предполагам колкото и малка да е ше има файда от това нещо.
                            А да не говорим колко капризен е към маслото туинспарка.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                              .............
                              Съгласен съм, особено ако се кара със стандартното 10W40 на яка ръчка си е евентуален проблем Не бих го махнал.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X